Na tovar zakúpený na POPPY.SK sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad.

Postup vrátenia tovaru alebo jeho reklamácia

  1. Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.
  2. Priložte sprievodný dopis s popisom závady
  3. Priložte kópiu nákupného dokladu a vašu spätnú adresu.
  4. Číslo bankového účtu v tvare IBAN pre prípad vrátenia peňazí.

Reklamáciu na tovar môžete uplatniť prostredníctvom nášho Formulára, ktorý bol súčasťou Vášho balíku alebo si ho môžete stiahnúť tu. Vo formulári je potrebné uviesť:

  • Dôvod reklamácie
  • Detaily produktu, ktorý si želáte reklamovať
  • Spôsob, akým si želáte v prípade schválenia reklamáciu vyriešiť:
    1. Výmenou tovaru za nový tovar
    2. Vrátením peňazí

Tovar, ktorý si želáte reklamovať nám zašlite čistý, spolu s vyplneným  formulárom na adresu

INTIMO s.r.o.  –   Kpt. Nálepku 73/5   – 059 21 Svit, Slovensko

Telefón: (+421) 915 789 083
Email: info@poppy.sk

Pošta umožňuje zasielať balíky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.

O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.

Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.